مصاحبه آرشیو خبر ها
این برد برای کسب اسکودتو کافی نیست، تصمیم ایگوایین برای پیوستن به یوونتوس شجاعانه بود

این برد برای کسب اسکودتو کافی نیست، تصمیم ایگوایین برای پیوستن به یوونتوس شجاعانه بود

مکس آلگری پس از برد بیانکونری در مقابل پارتنوپی در ورزشگاه یوونتوس از بازی خوب میزبان تقدیر کرد و تاکید کرد که برد یووه در این دیدار برای رسیدن به اسکودتو کافی نیست.

 

آلگری در پایان بازی در مصاحبه با اسکای گفت:

 

نتیجه ی مهمی کسب کردیم، اما برای من کافی نیست، بازی دشوار، پرتنش و نسبتاً متعادلی بود، در نیمه ی دوم ریسک زیادی کردیم و موقعیت های تک به تک خوبی به دست آوردیم. با اشتباه غلام توانستیم گلزنی کنیم. بازی در ابتدا از سرعت لازم برخوردار نبود، اما در ادامه خیلی سریع تر شد. موقعیت های گلزنی کمی وجود داشت که در بازی های بزرگی مانند این دیدار طبیعی است. کایخون همواره حرکات خود را پشت مدافعین حریف انجام می دهد و باید به این مساله دقت می کردیم. الکس ساندرو مثل یک مدافع اضافی در میدان بود، بنابراین اصولاً در مواقعی که توپ در اختیار حریف بود با چهار دفاع بازی می کردیم. به بازی سرعت دادیم و از شدت حملات ناپولی کاسته شد. از بازی خوبی که آن ها ارائه دادند تقدیر می کنم. قطعاً عملکرد بهتری نسبت به دیدار فصل گذشته داشتند.

 

میرالم پیانیچ در نیمه دوم جای خود را به مارکیزیو داد و تفاوت چشمگیری در بازی یوونتوس به وجود آمد:

 

پیانیچ موقع دفاع تلاش زیادی می کند و من فکر می کنم در ادامه بازی خسته شده بود. او اخیراً بازی های زیادی انجام داده است. او در نیمه اول پاس زیبایی برای ایگوایین ارسال کرد، میرالم خصوصیات متفاوتی نسبت به یک هافبک کلاسیک دارد، اما موقعی که خسته نیست و انرژی بیش تری دارد می تواند در این نقش بهتر شود. با این حال در این فصل گل ها زیادی به ثمر رسانده و پاس گل های زیادی به هم تیم هایش داده است. در نبود دیبالا و پیاتسا او کیفیت لازم را در تیم فراهم می کند.

 

و ایگوایین گل پیروزی بخش یوونتوس را در اولین دیدار خود در مقابل تیم سابقش انجام داد. با این حال بعد از گلزنی خوشحالی نکرد:

 

گونسالو کیفیت خارق العاده ای دارد و بالاتر از همه برای تیم تلاش زیادی انجام می دهد. او بسیار خوشحال بود و ماهیتاً دیدار امشب دیدار ویژه ای برای او بوده است. او انتخاب خود را برای آمدن به یوونتوس انجام داده است و مطلقاً نباید احساسی مبنی بر اینکه خائن محسوب می شود را داشته باشد، در عوض فکر می کنم این تصمیم او یک تصمیم شجاعانه بوده است.

 

جدول سری آ...

 

 حالا با هفت امتیاز اختلاف نسبت به ناپولی قرار گرفته ایم. رم فردا بازی دارد، آن ها فصل گذشته شایستگی کسب اسکودتو را داشتند. این برد برای اسکودتو کافی نیست و بازی های زیادی در پیش رو داریم.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: